مروارید مهر

آنچه باید گفت

مروارید مهر

آنچه باید گفت

ترم جدید

سلام

به لطف خدا ترم ششم از دوره کارشناسی را شروع کردم. ترمی که شاید نقطه عطفی در تاریخ زندگی و یا شاید کشور باشد.

کلی کار جدید برای خودم تعریف کرده ام. و همچنین انگیزه زیاد برای موفقیت در درس. به امید خدا.

تا بعد...

نظرات 9 + ارسال نظر
شهریار سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://dehkadeye-sms.blogfa.com

چرا از وبلاگت مثل سایر وبلاگا بهره برداری نمیکنی؟

تو میتونی به راحتی با قرار دادن چندتا تبلیغ تو وبلاگت
شروع به کسب درآمد کنی
اگه دوست داری بیا به وبلاگ من تو وبلاگ من قبل از این که وارد بشی 1تا تبلیغ تو باید روی تبلیغ ابزار وب مستر ها(پایین لینکهای وبلاگ) کلیک کنی با کلیک بر روی اون مستقیما به شرکت((( اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها)) میری که همه ی توضیحات رو داده توش عضو شو(عضویت رو کلیک کن ) بعد تو سایت یه سری تبلیغات هست و تو باید اونارو تو وبلاگت بزاری و اینتوری بتونی پول دربیاری
این نکته رو هم بگم اگه شماره حساب نداری تا پول توش واریز کنیم میتونی قبل از باز کردن یک حساب, به جای شماره حساب 10 تا یک وارد کنی و آخرش هم 3 تا صفر تا 13 رقم بشه و هروقت حساب بازکردی از ویرایش حساب, شماره حساب جدیدتو بدی
اگه هم به مشکلی برخوردی بیا به وبلاگ من تا به سوالات جواب بدم

موفق و پیروز باشی
آدرس وبلاگ من www.dehkadeye-sms.blogfa.com
طریقه تبلیغ تو سایتتون اینطوریه که :

شما ابتدا باید روی تبلیغ وب مسترها در وبلاگ من کلیک کنید،بعد صفحه ای براتون باز میشه که تو کادر گوشه سمت راست نوشته عضویت در سیستم ،باید روی اون کلیک کنیدودر سیستم عضو بشیدبعد از اینکه عضو شدید می تونید برای سایتتون تبلیغ بزارید و تجارت کنید بالای سمت راست اون نوشته شده تبلیغات گرافیکی . کلیک کنید هر تبلیغی رو که می خواین یک صفحه داره که توش یک سری کد نوشته شما باید اون کد ها رو select all کنید (Ctrl+ A) بعد راست کلیک کنید وکدها رو کپی کنید بعد بیاین تو blogfa اونجا تنظیمات سیستم رو باز کنیداونجا یک کادر شبیه همون کادری که کپی کردید داره( کادر پایین رو می گم) اونجا paste کنید همون کد ها اونجا وارد می شه بعد رو ثبت تنظیمات کلیک کنید و وبلاگتون آماده است
بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 2325000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار ریال فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد. چرا از وبلاگت مثل سایر وبلاگا بهره برداری نمیکنی؟

شهریار سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://dehkadeye-sms.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
وب خوبی دارین
خوشحال میشم یه سری هم به دهکده ما بزنید
ممنون میشم اگه اومدی روی لینکهای تبلیغاتی(یه کمی بیا پاین، سمت راست) کلیک کنی
موفق باشی
بازم میام پیشت عزیزم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

کشور ؟

رسول قهرمانزاده سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://niazeroz.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید
امیدوارم حالتان خوب باشد
وبلاگ زیبا و خوبی دارید
خوشحال میشوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر بدهید
در ضمن اگه مایل بودید می توانید منو با عنوان
...::: بزرگترین و پرمحتواترین وبلاگ اینترنت :::...
لینک فرمائید مطمئن باشید در افزایش آمار وبلاگتان تاثیر بسزایی خواهد داشت
منتظرتان هستم

رضا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ http://chaah.blogfa.com

سلام امین جان
تسلیت می گم رفیق٬ پست قبلی رو خوندم چشمام نم کشید ..
می بینی وضع دورمونو .. باید تو وب لاگ ها هم دیگر رو بجوییم ..

مشتاق دیدار ..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

بهروز سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

- صبح دوشنبه بود..داشتم از دانشکده خارج می شدم به سمت در حافظ..نگاهم به برد کنار سلف افتاد..نوشته بود"نظرسنجی در مورد دفن شهدا...شورای صنفی دانشگاه امیر کبیر"
- نظرسنجی:طی اون نظر جمع مورد قبول قرار میگیره..در واقع وقتی مساله ای وجود داره که سرش به تفاهم نمی رسیم نظرسنجی می کنیم
- دفن:منظور همون خاکسپاری است که در شکل عامیانه و گاهی اهانت آمیز به کار گرفته می شود
- شهدا: اینجا ایران است ..سال 67..من یه جوون ایرونیم که بعد از قبولی در دانشگاه امیرکبیر مشغول مهندس شدن هستم..من می خواستم مهندس شم تا به کشورم خدمت کنم .. کشور همسایه تصمیم گرفته بیاد کشور من رو اشغال کنه..در این صورت تمام اهداف من زیر سوال میره..من زیر سوال میرم..پس من میرم که از کشورم دفاع کنم ..تا به کشورم خدمت کنم..تا جوونای بعد از من بتونن با خیال راحت درس بخونن..بدون واهمه ..بدون اینکه نگران کشورشون باشن.از خانواده ام..رفیقام..دانشگام..دل میکنم..به امید روزی که دوباره برگردم و با آرامش از در حافظ وارد دانشگاه شم...اما ممکنه من در این راه جونم رو از دست بدم..اما..ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا (169آل عمران)..پس من میرم حتی اگه جونم رو ازم بگیرن..
- شورای صنفی: به" مشکلات" صنفی دانشجویان رسیدگی میکنه!!
- دانشگاه امیرکبیر:قلب تپنده" جنبش" دانشجویی...
- عصر دوشنبه بود..داشتم از دانشگاه خارج می شدم به سمت خونه..نگاهم به برد کنار سلف افتاد ..خالی بود...

منتظر نظر شما هستم

سحر یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ

امیدوارم این تغییر و تحول (واسه درس خوندن!!) تا آخر ترم دووم داشته باشه! :D

حمید سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://weblog.hamidcity.com

موفق باشی!
دعوتت کردم به نوشتن در مورد سه پرسش از خاتمی. اگه مایل بودی در این مورد بنویس:
http://weblog.hamidcity.com/?p=349
ضمناً نمودار پیشرفتی برای بازی سه پرسش از خاتمی در نظر گرفته شده که علاوه بر نشون دادن وضعیت پیشرفت بازی و همین طور تعداد افراد دعوت شده و تعداد افرادی که تاکنون نوشته اند، قابلیت ردیابی بازی رو با گذاشتن لینک وبلاگ ها مهیا کرده. نمودار رو اینجا می تونید ببینید: http://khatami.ebramcity.com/۳questions/
اگه ممکنه و اگه توی بازی شرکت کردید با ارسال ایمیلی به آدرس ebramcity@gmail.com که عنوان آن khatami۳ باشه و محتواش آدرس پست وبلاگتون که در اون بازی رو نوشتید و همین طور آدرس کسی که شما رو دعوت کرده باشه ما رو در کامل کردن این نمودار کمک کنید. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد