مروارید مهر

آنچه باید گفت

مروارید مهر

آنچه باید گفت

بالاتر کجاست؟

بنده در دوران دبیرستان در وبلاگ یکی از بهترین معلم هایم قلم فرسایی می کردم.یاده گدشته افتادم واین مطلب را سه سال پیش در ترنج نوشته بودم برداشتم و تغییری در آن دادم.جوونی کجایی که یادت بخیر

باز گفتم که: بالاتر کجاست؟
گفت :بالا تر جهانی دیگر است
عالمی کز عالم خاکی جداست.
پهن دشت آسمانی بی انتهاست
باز من گفتم که بالاتر کجاست؟

گفت: بالاتر از آنجا راه نیست
زانکه آنجا بارگاه کبریاست
آخرین معراج ما عرش خداست
لحظه ای در دیدگانم خیره شد
گفت: این اندیشه ها نارساست؟
گفتمش: ازچشم شاعر کن نگاه
تا نپنداری که گفتاری خطاست

دورتر از چشم خورشید ها
برتر از این عالم بی انتها
باز هم بالاتر از عرش خدا
عرصه پرواز مرغ فکر ماست.

کمکم امتحانات نیم ترم شروع می شود.شاید حضور من در این دنیای مجاز ی کم رنگ تر شود ..

در کنار این معلمان ودرسها(در کنار این اساتید و درسها)
در کنار نمره های صفر و نمره های بیست
یک معلم بزرگ نیز
در تمام لحظه ها٬ تمام عمر
در کلاس هست و در کلاس نیست
نام اوست٬مرگ!
آنچه درس می دهد
زندگی است
نظرات 3 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://kasbedaramad22.blogsky.com/


در کلاس روزگار درس های گوناگون است: درس دست یافتن به آب و نان! درس
زیستن کنار این و آن درس مهر،درس قهر،درس آشنا شدن. درس با سرشک غم ز هم جدا شدن! در کنار این معلمان و درس ها در کنار نمره های صفر و نمره های بیست یک معلم بزرگ نیز در تمام لحظه ها ،تمام عمر! در کلاس هست و در کلاس نیست! نام اوست: مرگ!! و آنچه را که به ما درس می دهد (( زندگی )) است

اگر هم با تبادل لینک موافقی تو نظرات خبرم کن
موفق باشی

samz پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.samz.perdianblog.ir

حالا خیلی پررنگی میخوای حضورتو کمرنگ کنی؟ امتحان که همیشه هست...
تا پروژه هست زندگی باید کرد!

یک دوست جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ

درس آخر

معلم کلاس هیچ وقت به ما یاد نداد

که انسان مجرمی است

که به جرم زندگی

به مرگ محکوم می شود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد