مروارید مهر

آنچه باید گفت

مروارید مهر

آنچه باید گفت

کاربرد IT در بیمارستان

بعد از مدت ها یه جا رفتم که از رفتار کارکنان آن کاملا راضی بودم.خوش خلق و مهربان.کارهایی هم که انجام می شد از روی روال و کاملا منطقی بود.دعا می کنم که هیچ وقت اتفاقی نیفته که مجبور بشیم بریم بیمارستان.اما اگه رفتیم، بیمارستان خوبی بریم که فقط به فکر بیماری خودمون باشیم.والبته یه بیمه خوبی هم پیدا کنیم که در گیر هزینه بیمارستان هم نشیم.
بیمارستان پ واقع در بلوار کشاورز جایی که من امروز 3-4 ساعت اونجا بودم.به خاطر مادربزرگم.برای مرخص کردن مادربزرگ رفته بودم.فکر می کردم که کلی باید این ور و اون ور برم که امضا بگیرم این دکتر ببین اون پرستار ببین.دمه اون مستخدم ببین و... .اما بر خلاف این ذهنیت رفتم تو بخش،مسئول بخش گفت:"پیش مریض باشید تا من پرونده رو بفرستم حسابداری بعد که برگه اجازه خروج آمد می تونید برید خونه."
ولی 3 ساعتی طول کشید ولی تو این مدت با مادربزرگ سر وکله می زدم.خستگی داشت ولی خیالم راحت بود.
در ضمن رفتار پرستار ها خیلی خوب بود.البته این رفتار ها نیاز به زیر ساخت هایی داره که رشته IT می تونی این زیرساخت ها رو فراهم کنه.(قابل توجه نرمی ها وسختی ها)


اما:
به هر موجی که می گفتم غم خویش
سری می زد به سنگ و باز می گشت.
نظرات 1 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ http://weblog.hamidcity.com

داداش شاخ نشو! شما هر موقع ریاضی مهندسی پاس کردید، می تونی مدعی بشی که مهندسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد